Το νέο λιτό, σύγχρονο και μοντέρνο λογότυπο της ΔΕΗ που παρουσιάστηκε χθες σε ειδική εκδήλωση παρουσία του πρωθυπουργού, όπως τόνισε ο επικεφαλής της εταιρείας Γ. Στάσσης συμβολίζει και αναδεικνύει την αλλαγή που συντελείται στη λειτουργία και τους στόχους της εταιρείας τους τελευταίους 14 μήνες. Ταυτόχρονα αποτελεί απτή απόδειξη της συνεχούς εξέλιξης
αλλά και της δυνατότητας της επιχείρησης να οδηγεί τις εξελίξεις.Με αφορμή την παρουσίαση του νέου λογότυπου, ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της επιχείρησης παρουσίασε τους βασικούς στόχους και τις προτεραιότητες της επιχείρησης στη νέα εποχή.
Η πρώτη βασική πρόκληση αφορά στον ενεργειακό μετασχηματισμό και στις Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας.
Στο πλαίσιο αυτό η επιχείρηση επιταχύνει την απόσυρση των λιγνιτικών μονάδων και ενισχύει την παραγωγή από ΑΠΕ. Ήδη οι μονάδες 1 και 2 στο Αμύνταιο ισχύος 550MW σταμάτησαν να λειτουργούν ενώ επιταχύνεται περαιτέρω το πρόγραμμα απόσυρσης λιγνιτικών επισπεύδοντας κατά έξι μήνες το κλείσιμο της μονάδας Μεγαλόπολη 3.
Στις ΑΠΕ στόχος είναι το μερίδιο αγοράς της ΔΕΗ από 2% να φτάσει το 20% το 2024. Στόχος είναι η εταιρεία να ξεπεράσει σε ισχύ το 1GW μέχρι το 2023, μέσα από μια δεξαμενή έργων περίπου 6GW.
Η δεύτερη πρόκληση για την επιχείρηση αφορά στην ηλεκτροκίνηση. Η ΔΕΗ προχωρά άμεσα στην τοποθέτηση 1000 σταθμών φόρτισης σε όλη την Ελλάδα και περίπου 10 χιλιάδων σταθμών μεσοπρόθεσμα.
Παράλληλα προχωρά σε μνημόνια συνεργασίας με επιχειρήσεις που διαθέτουν μεγάλους χώρους στάθμευσης στους οποίους θα εγκατασταθούν σταθμοί φόρτισης. Επίσης τα νέα οχήματα της εταιρείας θα είναι ηλεκτροκίνητα.
Η τρίτη πρόκληση αφορά στο λειτουργικό εκσυγχρονισμό της επιχείρησης με σημαντικές επενδύσεις για την αναβάθμιση του δικτύου διανομής. Στόχος είναι η ψηφιοποίηση και η εισαγωγή έξυπνων μετρητών, συστημάτων αυτοματοποίησης και κεντρικής διαχείρισης, συστημάτων GIS/Scada θέτοντας τις βάσεις για την κάλυψη των αναγκών που θα προκύψουν στο μέλλον.
Τέλος η τέταρτη πρόκληση αφορά στον εκσυγχρονισμό της εμπορικής λειτουργίας και πολιτικής μέσω της εισαγωγής νέων προϊόντων, καθώς και νέων ψηφιακών υπηρεσιών με στόχο την βελτίωση του επιπέδου εξυπηρέτησης των πελατών.
Στο πλαίσιο του στόχου αυτού αναβαθμίστηκε το τηλεφωνικό κέντρο εξυπηρέτησης, διευρύνθηκε το ωράριο λειτουργίας, δόθηκε η δυνατότητα τηλεφωνικών πληρωμών, επεκτάθηκε το ωράριο λειτουργίας των κεντρικών καταστημάτων, παρέχεται η δυνατότητα προγραμματισμού ραντεβού ενώ οι πελάτες εξυπηρετούνται μέσω facebook αλλά και της ιστοσελίδας της ΔΕΗ.
Του Χάρη Φλουδόπουλου
www.capital.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου