Τετάρτη 23 Φεβρουαρίου 2022

Συγκλονίζει η καταγγελία άνεργης μάνας για το λογαριασμό ρεύματος

ΔΕΗ: Δεν έχεις να πληρώσεις τον λογαριασμό;-Τότε  "πεθαίνεις"!-Και"πεθαίνουν" όλο και περισσότεροι!

Ακουγα τώρα την Μάνια, μια μόνη μάνα με ένα παιδί, στον Ξυδάκη στο “Κόκκινο” και συγκλονίστηκα:

«Που είναι το κράτος; Το απάνθρωπο αυτό κράτος;

Είμαι άνεργη, μου μείωσαν ξαφνικά το ΚΕΑ από €250 σε 118 και μου

ήρθε λογαριασμός ΔΕΗ €820 για ένα διαμέρισμα 55 τ.μ στην Κυψέλη.

Εχω έναν πατέρα 90% ανάπηρο από εγκεφαλικό, με σύνταξη €450 που πληρώνει το δικό μου ενοίκιο. Δεν μπορώ να προσφέρω παρά ελάχιστα στο παιδί μου.

Χθες που σας πήρα τηλέφωνο ήθελα να το πάρω αγκαλιά, να ανέβουμε στην ταράτσα και να πέσουμε μαζί.Θυμώνω,ντρέπομαι για το κράτος μας.»

www.olympia.gr
 



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου