Νέες υπηρεσίες και εφαρμογές που αναβαθμίζουν την εξυπηρέτηση των
πελατών, εφαρμόζει η ΔΕΗ με στόχο να συμβαδίσει με τις νέες ανάγκες και
τις σύγχρονες συνήθειες των καταναλωτών. Συγκεκριμένα η εμπειρία
εξυπηρέτησης της ΔΕΗ αλλάζει με τρεις νέες υπηρεσίες: την εφαρμογή νέου
διευρυμένο ωραρίου σε τρία καταστήματα, τη δυνατότητα ραντεβού στα
καταστήματα αλλά και
την εφαρμογή της αυτόματης ψηφιακής βοηθού της
ΔΕΗ.
Πρόκειται για τις πρώτες σημαντικές αλλαγές που κάνουν την εμφάνισή
τους στην καθημερινότητα των καταναλωτών στο πλαίσιο της διαδικασίας
εκσυγχρονισμού της ΔΕΗ. Πάντα με στόχο τη βελτίωση της εξυπηρέτησης και
την αναβάθμιση των υπηρεσιών της η ΔΕΗ εγκαινιάζει μια σειρά από νέα
καινοτόμα προϊόντα, που θα μειώσουν τον χρόνο αναμονής και θα
διευκολύνουν τις συναλλαγές των καταναλωτών στα καταστήματα.
Νέες υπηρεσίες και εφαρμογές που αναβαθμίζουν την εξυπηρέτηση των
πελατών, εφαρμόζει η ΔΕΗ με στόχο να συμβαδίσει με τις νέες ανάγκες και
τις σύγχρονες συνήθειες των καταναλωτών. Συγκεκριμένα η εμπειρία
εξυπηρέτησης της ΔΕΗ αλλάζει με τρεις νέες υπηρεσίες: την εφαρμογή νέου
διευρυμένο ωραρίου σε τρία καταστήματα, τη δυνατότητα ραντεβού στα
καταστήματα αλλά και την εφαρμογή της αυτόματης ψηφιακής βοηθού της
ΔΕΗ.
Πρόκειται για τις πρώτες σημαντικές αλλαγές που κάνουν την εμφάνισή
τους στην καθημερινότητα των καταναλωτών στο πλαίσιο της διαδικασίας
εκσυγχρονισμού της ΔΕΗ. Πάντα με στόχο τη βελτίωση της εξυπηρέτησης και
την αναβάθμιση των υπηρεσιών της η ΔΕΗ εγκαινιάζει μια σειρά από νέα
καινοτόμα προϊόντα, που θα μειώσουν τον χρόνο αναμονής και θα
διευκολύνουν τις συναλλαγές των καταναλωτών στα καταστήματα.
* Δυνατότητα ραντεβού στα καταστήματα
Παράλληλα, στα τρία παραπάνω καταστήματα, η ΔΕΗ εφαρμόζει την υπηρεσία Ηλεκτρονικού και Τηλεφωνικού Ραντεβού. Οι καταναλωτές μπορούν να κλείσουν ραντεβού σε ένα από τα καταστήματα που επιθυμούν, και να το επισκεφθούν οποιαδήποτε ημέρα της εβδομάδας, από τις 08:00 π.μ. έως τις 19:30 μ.μ., χωρίς αναμονή.
Το ραντεβού προγραμματίζεται ηλεκτρονικά στο dei.gr ή τηλεφωνικά μέσω του 11770. Οι καταναλωτές μπορούν επίσης να ακυρώσουν το ραντεβού με τον ίδιο τρόπο. Τότε, το ραντεβού είναι αμέσως διαθέσιμο για τον επόμενο καταναλωτή.
Παράλληλα, στα τρία παραπάνω καταστήματα, η ΔΕΗ εφαρμόζει την υπηρεσία Ηλεκτρονικού και Τηλεφωνικού Ραντεβού. Οι καταναλωτές μπορούν να κλείσουν ραντεβού σε ένα από τα καταστήματα που επιθυμούν, και να το επισκεφθούν οποιαδήποτε ημέρα της εβδομάδας, από τις 08:00 π.μ. έως τις 19:30 μ.μ., χωρίς αναμονή.
Το ραντεβού προγραμματίζεται ηλεκτρονικά στο dei.gr ή τηλεφωνικά μέσω του 11770. Οι καταναλωτές μπορούν επίσης να ακυρώσουν το ραντεβού με τον ίδιο τρόπο. Τότε, το ραντεβού είναι αμέσως διαθέσιμο για τον επόμενο καταναλωτή.
* Νέα εφαρμογή "Αυτόματη Ψηφιακή Βοηθός της ΔΕΗ"
Η νέα εφαρμογή της ΔΕΗ είναι διαθέσιμη μέσω της ιστοσελίδας της ΔΕΗ www.dei.gr, μέσω της σελίδας της ΔΕΗ στο Facebook, @DEHGreece και μέσω της εφαρμογής messenger στο ΔΕΗ Chatbot. Εκεί, οι καταναλωτές πληκτρολογούν το μήνυμά τους και η Αυτόματη Ψηφιακή Βοηθός της ΔΕΗ απαντά αμέσως στα ερωτήματά τους.
Η ΔΕΗ αλλάζει και καλωσορίζει τους καταναλωτές στη νέα αναβαθμισμένη εμπειρία εξυπηρέτησης και στη νέα της εποχή.Η νέα εφαρμογή της ΔΕΗ είναι διαθέσιμη μέσω της ιστοσελίδας της ΔΕΗ www.dei.gr, μέσω της σελίδας της ΔΕΗ στο Facebook, @DEHGreece και μέσω της εφαρμογής messenger στο ΔΕΗ Chatbot. Εκεί, οι καταναλωτές πληκτρολογούν το μήνυμά τους και η Αυτόματη Ψηφιακή Βοηθός της ΔΕΗ απαντά αμέσως στα ερωτήματά τους.
www.capital.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου