Παρασκευή 10 Ιουλίου 2020

ΔΕΗ: Ενισχύει τις ψηφιακές της υπηρεσίες και αναβαθμίζει την εξυπηρέτηση πελατών

 

Σε μια σειρά αλλαγών για καλύτερη εμπειρία εξυπηρέτησης των καταναλωτών προχώρησε η ΔΕΗ, στο πλαίσιο του ευρύτερου εκσυγχρονισμού της.
Το προηγούμενο χρονικό διάστημα οι καθημερινές συνήθειες των καταναλωτών άλλαξαν και η προσαρμογή στις νέες συνθήκες με
δημιουργία νέων ψηφιακών και άλλων υπηρεσιών για την καλύτερη και ασφαλέστερη εξυπηρέτηση έγινε αναγκαία. Στη ΔΕΗ, η άμεση αναβάθμιση των υπηρεσιών της, σηματοδότησε την αρχή μίας ευρύτερης αλλαγής που είχε ήδη ξεκινήσει.
Στόχος της είναι να εκσυγχρονίζεται συνεχώς και να προσφέρει καινοτόμα προϊόντα, ψηφιακές υπηρεσίες και υποδομές, που μειώνουν τον χρόνο αναμονής και διευκολύνουν την εξυπηρέτηση από απόσταση.
Νέο διευρυμένο ωράριο
Πλέον, οι καταναλωτές μπορούν να εξυπηρετηθούν από τις 07:30 π.μ. έως τις 20:00 μ.μ. σε 3 καταστήματα της ΔΕΗ, τα οποία λειτουργούν ήδη με το νέο διευρυμένο ωράριο. Στην Αθήνα, τα καταστήματα είναι της Αριστείδου 5-7 και της Ομόνοιας, Αγίου Κωνσταντίνου 11, και στη Θεσσαλονίκη, το κατάστημα είναι αυτό της Τσιμισκή 136. Από τις πρώτες ημέρες λειτουργίας του, το απογευματινό ωράριο εξυπηρέτησε έναν σημαντικά μεγάλο αριθμό πελατών.
Τα ραντεβού θα δώσουν τέλος στην αναμονή
Ο καταναλωτής έχει πλέον τη δυνατότητα να κλείσει ηλεκτρονικό και τηλεφωνικό ραντεβού σε ένα από τα τρία παραπάνω καταστήματα ΔΕΗ που υποστηρίζουν την υπηρεσία, και να το επισκεφθεί, χωρίς αναμονή, συγκεκριμένη ημέρα και ώρα από τις 08:00 π.μ. έως τις 19:30 μ.μ.. Ο καταναλωτής μπορεί να προγραμματίσει το ραντεβού του ηλεκτρονικά στο dei.gr ή τηλεφωνικά μέσω του 11770. Επιπλέον, μπορεί να το ακυρώσει με τον ίδιο τρόπο και το ραντεβού θα είναι τότε διαθέσιμο για τον επόμενο καταναλωτή που θα το χρειαστεί.
Η Αυτόματη Ψηφιακή Βοηθός της ΔΕΗ έφτασε!
Στη συνέχεια των πρωτοβουλιών για τη βελτίωση της εξυπηρέτησης από απόσταση, έρχεται να προστεθεί και η συγκεκριμένη νέα εφαρμογή, η οποία παρέχεται, μέσω της ιστοσελίδας της ΔΕΗ, μέσω της σελίδας της ΔΕΗ στο Facebook @DEHGreece και μέσω της εφαρμογής messenger στο ΔΕΗ Chatbot. Η Αυτόματη Ψηφιακή Βοηθός της ΔΕΗ απαντά άμεσα στις ερωτήσεις των πελατών για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες ΔΕΗ όλο το 24ωρο.
Η ΔΕΗ αλλάζει και καλωσορίζει τους καταναλωτές στη νέα αναβαθμισμένη εμπειρία εξυπηρέτησης και στη νέα της εποχή.


 www.gazzetta.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου