Τρίτη 24 Μαΐου 2022

Αδιανόητη υπόθεση στον Κορυδαλλό: 71χρονος έλαβε λογαριασμό της ΔΕΗ 454 ευρώ για το... κλειστό του κατάστημα

ΔΕΗ / Ηλεκτρικό ρεύμα / EUROKINISSI 

Απίστευτη είναι η υπόθεση 71χρονου συνταξιούχου στον Κορυδαλλό, ο οποίος έλαβε «φουσκωμένο» λογαριασμό της ΔΕΗ για το... κλειστό του κατάστημα. Το ποσό ξεπερνάει τα 450 ευρώ.

Ο κ. Νίκος είναι συνταξιούχος και λαμβάνει σύνταξη 480 ευρώ, καθώς

και ένα επίδομα 360 ευρώ. Στο σπίτι του, σύμφωνα με το OPEN, έλαβε λογαριασμό ρεύματος 197 το πρώτο δίμηνο και 193 το δεύτερο. Ωστόσο, σε κατάστημα που δεν έχει καν μετρητή της ΔΕΗ τού ήρθε λογαριασμός... 454 ευρώ.

Σύμφωνα με τον ίδιο, ο λογαριασμός ήταν 254 ευρώ το πρώτο δίμηνο «και τώρα 454 ευρώ», ενώ όπως λέει το μαγαζί είναι κλειστό εδώ και χρόνια και «περνάω μόνο απ' έξω».

Όπως αναφέρει, η εταιρεία τον ενημέρωσε ότι θα κάνουν διακοπή για να μην έρθει ξανά λογαριασμός, αν και όπως λέει το ρεύμα είναι ήδη κομμένο και το ρολόι της ΔΕΗ δεν υπάρχει.

 

«Εμένα μου είπαν ότι χρωστάω αυτά τα λεφτά, είμαι στη ΔΕΗ 50 χρόνια, ποτέ μου δεν χρωστάω» τονίζει, προσθέτοντας πως «πήγα και τους είπα το περιστατικό και μου είπαν θα το κόψουμε, τους είπα "δεν έχω να πληρώσω"».

Ο κ. Νίκος δηλώνει, επίσης, ότι τα προηγούμενα χρόνια που το μαγαζί ήταν κλειστό, δεν είχε λάβει ξανά λογαριασμό: «Είχα νοικιάσει σε μία γυναίκα, είχαν πάρει 16 μήνες το ρολόι λόγω φοροκλοπής. Μου στείλανε το ρολόι και μετά και αυτόν τον λογαριασμό, αλλά το μαγαζί δεν έχει ρεύμα».

 

 www.ethnos.gr

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου